Hogyan válasz magadnak reklámügynökséget? – 2. rész

A cikksorozatunk célja, hogy segítsük a helyes választást a hatalmas digitális ügynökség kínálatból, hogy olyan partnerrel tudj együtt dolgozni, akivel értitek egymást. Egy jó választás a magyar reklámügynökségek közül segíthet neked abban, hogy valóban elérd a vágyott fejlődést és a gyors eredményeket, amiket kitűztél magad elé. A sorozat első részében arról esett szó, hogy mielőtt beleveted magad egy digitális ügynökség felkutatására, döntsd el, hogy mi a célod és mi az, amire fókuszálni szeretnél a következő üzleti évedben. Hirdetések és keresőoptimalizálás, vagy esetleg a social média jelenléted növelésére helyezed a hangsúlyt 2020-ban? Ha csak egy területre fókuszálsz, amiben jobb, vagy akár a legjobb szeretnél lenni a konkurenseid között, és nap, mint nap dolgozol rajta az ügynökségeddel, akkor látványosabb eredményeket érsz majd el. Nem úgy, mintha mindent is csinálni akarsz és minden napod egy kész káosz, mert semelyik feladatra sem jut időd igazán. Kapkodsz, rossz döntéseket hozol, aminek több kára lesz, mint eredménye. Tehát a magyar reklámügynökségek közül válasz olyat, akinek a munkájával a honlapján található referenciák alapján meg vagy elégedve. Nézd meg, hogy kik alkotják a csapatot. Persze ne dönts első megítélésre, de a csapattagok, szakemberek bemutatkozásából is már sok mindent leszűrhetsz, például, hogy milyen tapasztalatokkal rendelkeznek, mennyire nyitottak, milyen stílusban dolgoznak. Informálódj, kérdezz a megadott elérhetőségeiken. Jó, ha mielőtt konkrétumokra kerül a sor, leültök egy ismerkedős beszélgetésre. Szánj erre pár órát az életedből, mert egy-egy ilyen találkozó alkalmával lehet kiderül, hogy mégsem ők lesznek a legmegfelelőbbek számodra.