Influenszer együttműködések jelentősége

A marketing kampányoknak évek óta megkerülhetetlen része, eleme az influenszerekkel való együttműködések. Egy online ügynökség tisztában van vele, hogy sok esetben ma már nélkülözhetetlen, hogy a jól bevált marketing és reklámozási elemek mellett influenszerekkel is együtt dolgozzanak egy kampány sikerességén. Az online marketing ügynökség szerint bár a hazánkban lévő vállalkozások némi fentartással kezelték hosszú ideig a marketing ezen formáját, a hezitálás általi lemaradás után ma már egyre többen felismerték a véleményvezérek erejét. Az online ügynökség többsége listát vezet arról, hogy kik azok a véleményvezérek, akik megbízhatók, hitelesek és érdemes velük együttműködni. Az online világban sajnos sok hamis és álprofil is létezik, ezeknek érdemes nem bedőlni. Kezdetben csak a hatalmas követőbázissal rendelkező személyek vettek részt különböző együttműkdésekben. De az online marketing ügynökség szerint a mennyiség sokszor a minőség rovására ment. Hiába volt akár több százezres követőtábor, az eredmények nem hozták azt, amit eredetileg megálmodtak. Így a fókusz várhatóan jövő évtől a mikro influenszerek felé terelődik majd, akik bár kisebb követőtáborral rendelkeznek, de a követőikkel kialakított közvetlenebb és bensőségesebb kapcsolat miatt lehet, hogy sokkal hitelesebben és meggyőzőbben tudnak kiállni egy-egy márka, vagy termék mellett.