A reklám ügynökség szerint a kisvállalkozásoknak és az egyszemélyes vállalkozásoknak égető szüksége lenne arra, hogy a tartalom marketingjük rendben legyen. A reklámügynökség úgy látja, hogy egy kisvállalkozásban jellemzően mindent egy, vagy néhány ember csinál a gyártástól a marketingig, így nem mindig jut elegendő idő, energia és kreativitás a tartalmak megfelelő tervezésére, a megfogalmazásra, feltöltésre és a további hozzájuk kapcsolódó feladatokra. Ha megnézzük több kisvállalkozás social média oldalait, észre vehetjük, hogy még akinek létre is vannak hozva ezeken a platformokon a márka oldalai, még azok sem biztos, hogy rendszeresen posztolnak, osztanak meg híreket, érdekességeket, képeket, videókat. A reklám ügynökség szerint ennek csak egyik oka az időhiány. Mások úgy érzik, hogy mivel jól megy az üzlet, fogynak a termékek, nincs szükség frissíteni ezeket a felületeket. Ez azonban a reklámügynökség szerint téves elképzelés. Még akiknek sok vevőjük is van jelenleg, azoknak is kéne gondolnia arra, hogy az ezeken a felületeken való aktív jelenlét teremtheti meg a jövőbeli bevételeik egy részét. Például egy céges blog, egy Facebook, Instagram, vagy Pinterest oldal a cég brandépítésében is jelentős szerepet játszhat, hogy csak egyet említsünk a sok előny közül.
