Ahogy minden, az éttermi rendszerek világa is folyamatosan fejlődik, szintet kell tartania az éttermek vásárlókörének bővülésével, elvárásaival. Ha egy étterem lépést akar tartani a konkurenciával, már nem elég egy alap szoftverrel rendelkeznie, mindenképpen a lehető legpraktikusabb, leggyorsabb, legmegbízhatóbb rendszereket kell használnia.
Sajnos még nagyon kevés olyan érintőképernyős webes éttermi rendszer van forgalomban a piacon, amelyhez az értékesítésen vagy bérleti díj beszedésén túl komoly háttér is társul, mint például a folyamatos igényeknek megfelelő fejlesztés, vagy ügyfélszolgálat, így sokan még a mai napig olyan pincér szoftvert alkalmaznak, amit valamikor megvettek és végül is működik, bár kicsit elavult. Ha egy ilyen rendszerrel probléma van, azt vagy nem igazán lehet megoldani, vagy eléggé időigényes, bár ritka a hiba, mivel eleve eléggé alap funkciókat lát csak el, így kisebb a hibalehetőség.
A Neuwebdesk rendszere pont azt a problémát szeretné orvosolni. Az ő általuk tervezett érintőképernyős webes éttermi rendszernek a lényege, azon felül, hogy igen sokoldalúan felhasználható és nagyon logikus, felhasználóbarát, hogy nagyon komoly hangsúlyt fektetnek az ügyfélkezelésre, folyamatos kapcsolatban vannak az ügyfeleikkel, és élő programot értékesítenek, ami azt jelenti, hogy a rendszer folyamatosan bővül, fejlődik, igazodik a piac és az ügyfelek elvárásaihoz.
Aki új pincér szoftverben gondolkodik, annak mindenképp ajánlom, hogy mielőtt döntene, legalább nézze meg, mit nyújt a Neuwebdesk csapata!