Mi a Neuwebdesknél azt valljuk, hogy csak akkor lehet egy online rendszer igazán megbízható, ha komoly háttérrel rendelkezik az ügyfélkezelés terén. Mivel nálunk az egyik első szempont, hogy rendszerünk mindig naprakész legyen és folyamatosan igazodjon a piac alakulásához, ezzel a konkurencia előtt járva, fontosnak tartjuk, hogy folyamatosan kommunikáljunk ügyfeleinkkel.
Ez a folyamatos kommunikáció teszi ugyanis lehetővé, hogy olyan opciókat építsünk be a programunkba, ami nekünk lehet, hogy eszünkbe sem jutna, de az éttermeket vezető ügyfeleink számára még egyszerűbbé teheti a mindennapokat és a vállalkozásuk vezetését. Elvégre erre szolgál egy éttermi rendszer, hogy segítse a vállalkozásban dolgozókat.
Ennek érdekében prémium ügyfélszolgálatot működtetünk, illetve minden ügyfelünk számára biztosítunk személyes oktatást, ahol a rendszert kezelő személyeket mindenre megtanítjuk, ami csak elérhető a programunkon belül.
Ez a két szolgáltatás, a személyes oktatás és a prémium ügyfélszolgálat pedig olyan mértékben segít nekünk a fejlesztésekben, könnyítik meg ügyfeleink éttermi munkáját, illetve a velünk való közös munkát, hogy könnyedén, jó hangulatban, ügyfeleink tapasztalataira és kéréseire építve fejleszthetjük a Neuwebdesket tovább és tovább, a cél pedig a végtelen, csillagos ég!